Ognjene strasti.



Odkar pomnim, je bilo moje življenje sila enostavno in preprosto; vedno sem ga živel, kakor da imam pred sabo samo še pet minut...
Zaradi tega je bila moja hrana vedno okusnejša, pijača veliko bolj osvežujoča, ljubezen neizmerno bolj strastna in tveganje totalno nezastrašujoče.

Spomnim se, da sem se vedno v sebi smejal bleferjem...
In da sem pomiloval strahopetneže...
Predvsem pa imam v spominu to, da sem, če se je le dalo, nagajal preračunljivim...
Smejal sem se na neprimernih mestih, jedel hrano v kombinacijah, ki so jim obračale želodce, delal špricarje iz vrhunskih vin...

Še vedno sem tak...
In kaj mi kdo more? :)

Veste, kaj pravim? Sreča je vedno v ljudeh, ne v stvareh... Še v sanjah je tako.
Vsaj v mojih...

Komentarji

Oseba kolega sporoča …
bogokletno je delat špricarje iz vrhunskih vin, drgač pa vredi:)