Prigode in nezgode za velike prismode - Windows 8.


Presedlal sem na Windows 8.

Big mistake; v procesu sem izgubil večino svojih shranjenih slik in filmov...
Pa ne zaradi samih Windows-ov, ampak zaradi frdamanega DVD-ja, ki je v procesu snemanja postal neberljiv, s tem pa pojem "back-up datotek" ponesel v čisto ene nove višave, ki jih moj um za tega življenja ziher ne bo nikdar dojel.

Frdamana tehnika!

Pa še 8-ica je za en k...

Nikar ne menjajte 7-ico!
Pustite jo lepo pri miru.
Tako kot XP-je...
Ma ne dotikajte se niti Viste, če smo že pri tem.
Vse je bolje kot pa ta "piece of 8".

Ampak, da ne bom predolg sedaj s tem robantenjem, ki itak nič ne pripomore, da bi bila situacija kaj drugačna od že zafurane, bom nadaljeval s tistim, s čimer sem hotel začeti pa mi nekak v navalu softwearsko obarvanega rovarjenja ni uspelo:

Velika noč.

Danes sem se zbudil v eno krasno jutro.
Mavrično prebarvana jajca, presežek mesa in potic že na daleč nakazujejo, da se je začel največji praznik po Božiču; za Kristjane seveda.

In tudi pri nas so se v skladu s to tradicijo zavihali rokavi, zaropotale so kuhalnice in ogenj je veselo plapolal... no vsaj toliko časa, dokler ga ni zmanjkalo in je veselje tako hitro odšlo, kakor je prišlo...

Ampak nič ne de, danes imamo vse:
žegnano šunko, ki sem jo sam skuhal, jajca, ki jih je barvno polepšala Vesna, potratno potico, ki jo je ob nekoliko neposrečenem matinem sugeriranju skupaj vrgel oče in cerkveni blagoslov za keterega je poskrbela predstavnica ostalih treh vogalov naše hiše, ki je vse skupaj združno in okranclano odnsela v vaško cerkev.
Pa naj še kdo reče, da v slogi ni moči...

Drugače pa je danes dejstvo postalo to, da se bo moja rit tudi letos naslikala na P.R.H.-ju...
Headliner Propagandhi je vse obrnil na glavo; še najbolj denarnico, ki bo zaradi tega zgleda shujšala za, reci-piši, slabih 90 EUR.

O, Bog... ko bi vsaj še en čudež zavel v naš dol...
Vsaj še en čudež, ki bi pred koncem sveta, ki ga srčno in nič kaj krščanskemu duhu primerno že cel dan napoveduje S. Koreja, pripravil organizatorje do tega, da še za kakšen dan znižajo festivalsko karto na času, v katerem živimo, primerno ceno.

Pobožne želje?

Mogoče.
Ampak za vsak slučaj se bom vseeno prijavil na prejemanje novic preko FB, ki znajo take sladkorčke prve napovedati...

Ja.
Ne vem... mislim, da še nisem povedal...
V bistvu sem se pred enim mesecem zopet prijavil na FB.
Zakaj, ne vem točno.
Ampak mi nekako ne da, bi se povezal s kakšnimi prijatelji.
V bistvu me to prav odbija, če sem iskren.
Nek fiktiven odnos z ljudmi, ki jih niti ne vidiš nikoli ali pa skoraj nikoli.

Okej, ne rečem...
Če si s kom tudi v resničnem življenju res prijatelj, FB predstavlja podobno izkušnjo in opravlja podobne naloge kot npr. telefon.
Pri ostalih pa zadeva rahlo spominja na vojaerstvo in ekshibicionizem...

Pa da ne bom preveč zašel, bom omenil samo še tole:
ne nekoga dodajat za prijatelja, če ga vsaj enkrat na mesec osebno ne vidite.
Verjemite, da za to resnično ni potrebe.

Oz. ne...
Imam boljšo, stokrat boljšo idejo... :)

"Do what you want, but don't do it around me.
Idleness and dissipation breed apathy.
I sit on my ass all goddamn day,
A misanthropic anthropoid with nothing to
Say what you must, do all you can,
Break all the fucking rules and
Go to Hell with Superman and
Die like a champion, yeah hey!
Hey I don't know if the billions will survive,
But I'll believe in God when 1 and 1 are 5.
My moniker is man and I'm rotten to the core.
I'll tear down the building just to pass through the door.
So do what you must, do all you can,
Break all the fucking rules and
Go to Hell with Superman and
Die like a champion, yeah hey!"

by Bad religion

See ya.
T.S.

Komentarji