Pismo h pismu.

No pa si odšla.

Pravijo, da se boš imela fajn in da se verjetno še vrneš...
Za vsak slučaj te grem vseeno čez mesec dni spomnit, da je pri nas tudi lepo, da je dela dosti in da ne težijo vsi samo zato, ker znajo.

Seveda mi je že sedaj jasno, da me niti pod razno ne boš poslušala in boš furala naprej svoje do konca pa če medtem vsi propademo.
Hvala bogu, ti rečem!
Poleg punka nam tudi takih oseb na svetu manjka... :)

No kakorkoli že, buon voyage ti želim, obenem pa sporočam, da tvoja najljubša navihana sestrica zaenkrat še ni začela z gradbenimi deli, čeprav se ji po očeh vidi, da si to srčno želi. :P

Kaj se dogaja z DVD-ji nimam pojma, imam pa občutek, da jih bom verjetno dobil za darilo.
Ni kaj!
Itaq veš, da je tamala dobrega srca in da želi samo dobro vsem naokoli, tako da ji verjetno ne boš zamerila te dobrodušne in resnično nesebične poteze deljenja tvojih tujih, originalnih DVD-jev.
Bog ji poplačaj...

Kaj je še novega, praviš?
Kaj pa jaz vem...
Kaj se dogaja s tvojim psom, nimam pojma.

Verjetno te pogreša, bi rekel.
Star je in malo smrdi, ampak kdo pa ne bi ob vsej tej vlagi v zraku?
Še sam bom začel, če ne bo kmalu sonce posijalo...

Pri nas doma je tudi vse okej.
Še vedno se borimo s ploščicami v tušu.
Da bi se nekako prostovoljno na steno napopale, je verjetno samo pobožna želja, ampak sej veš: kdor upa, zlo ne misli.

No...
Neki takega v glavnem.

Drugače pa da ne bom predolg naj te vprašam samo še tole majhno, nedolžno malenkost, ki kriči v meni že lep čas in mi ne da miru od ponedeljka po tistem, ko smo se poslovili...

kako za vraga se te na Skype doda, bemu sveca?!!  :D

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Tomy, ne mi živce parat!! Če dobiš za darilo DVD, ga lepo prosim vrni nazaj :)
Haha, drugač pa sm te dodala na skype, ti samo še potrdiš :)