Nov korak v (ne)znano.


Kadar koli pomislim na Camino, na dele, ki sem jih že prehodil, mi pred oči ne pride pokrajina ali stavbe.
Pred oči mi pridejo obrazi tistih, ki sem jih srečal; vidim jih tako, kot bi bili tu pred mano.

Čemu je tako, ne vem.
Tudi spraševal se nisem o tem.

Saj, zakaj bi pa se?
Svet se vrti po svoje pa če ga razumem ali pa ne.
Na koncu koncev smo vsi mi potniki na taki ali drugačni poti in ta, ki jo hodim sam, je samo ena izmed neštetih še neprehojenih.
Vsak ima svojo in moja ni nič bolj čarobna od kake druge.
Ima samo drugačen namen in drugačno naturo.

Vsak na svoj način išče svoj mir in meni je skozi čas uspelo, da sem ga našel v tem, kar počnem.
Naj traja in naj me občutek nikdar ne zapusti.

Nasvidenje.
Verjetno se vrnem.
T.S.
***

"And if you'd 'a took to me like a gull takes the wind.
Well, I'd 'a jumped from my tree
And I'd 'a danced like the king of the eyesores
And the rest our lives would 'a fared well..."
by The Shins (New slang)

Komentarji