Štoparski vodnik po podstrešju. Za telebane.


Dežuje.
Z ognjem se itak ni za igrati.
Prosim?

***

Zakaj se me dotikaš? 
Delaj svoje in se brigaj zase.
Ne znam...

***

Nikogar nisem vprašal za nasvet.
Zakaj ne?
Zakaj le?
Še bolj nori so, kot pa jaz.

***

Sploh mi pa ni jasno zakaj nisi zalil rože...
Kakšne rože?
A imamo rože?
Screw you self!
Whatever...

***

A si zopet pobegnil, kaj?
A ti ne bi?
Ne, ne bi.
Nimam od kod...

***

Psu dajemo jesti dvakrat na dan.
Iz vrečke.
Po možnosti Pedigrejeve.
Če se da, preden vse skupaj zavohajo mačke.
Mačke znajo biti prav pasje.

***

Da ne bi!
Kaj?
Dobro veš kaj.
A ti zgledam kot jasnovidec?
A ti jaz kot Muhamed Ali?
Ne.
Ti bom pa še!

***

Ej...
Kaj?
Si za?
Mhm.
A zdaj?
Ne zdaj.
Kdaj pa?
Ma kaj si tečen...

***

Še vedno dežuje se mi zdi...
Kaj? 
A si še tu?!

Komentarji