Arabeske.


Spomini so čudna reč.
Včasih pridejo nenapovedano, potiho.
Včasih udarijo z vso silo, kot buldožer ob kamen.

Včasih pa so samo tam in ne utihnejo.

***

Poznal sem vsakega tretjega, vsakega četrtega, vsakega, ki je prišel nató.
Poznal sem vse, razen tistih, ki so mi bili blizu.
Ne, tistih nisem nikoli poznal.
Bili so mi preprosto predaleč.

***

Pisal sem dolgo časa.
Uporabljal svinčnik, pero in računalnik, a dokler nisem začel uporabljati srca, so strani ostajale prazne...

***

Živeli so po svoje.
Odrezani od težav so bili kot iz drugega sveta.
Nato je prišla ona... tista, ki ve in zna.

Govori se, da si še do danes niso čisto opomogli...
Verjetno bo res.
Še vedno govorijo med sabo...

***

Poglejte... Tu sem, na vrhu.
Poglejte...
Videli boste tisto, kar sam nikdar ne bom mogel uzreti...


THE END

Komentarji