Marionete.


Oprostite, lahko prižgem?
Hvala.
Res prijazno od vas.

Vem, da ni zdravo, ampak kaj češ... stara razvada pač...

Nikar ne zamerite moji nevednosti... Tu sem namreč prvič, kakor vidite...
Verjamem, da verjetno ta vprašanja poslušate non-stop, a vseeno vas moram vprašati tud jaz...

Kaj za vraga sploh je ta kraj?

Občutek imam, da me poznate, sam pa nikakor ne vem, kam bi vas dal...
Ne?
Hmm...
Ne vem... zdelo se mi je pač, da sem vas nekje že videl...

Čakajte... Imate uro?
Veste, ne bi rad zamudil v službo...
V teh časih samo gledajo, kako bi te zaribali, da bi te lahko ven vrgli...

Samo veze ti lahko še pomagajo.
Veze in poznanstva.
Brez njih si nič.
To vsak ve, vam povem...
Delaš lahko cele dneve pa te noben niti ne povoha, ko te pa ni pa takoj vejo in takoj minus deset na stimulacijo, banda kradljiva.
Bavčarja naj raj' zaprejo.
Ne pa da se na nas reveže spravljajo...

Ja, vem da je bolje, da neham pregovarjati.
Mislim, da se mi počasi sanja, kje sva...

A dovolite, da si še enega prižgem?
Hvala.
Res ste prijazni.

Vi verjetno ne boste, kajne?
Itak...
Kajenje škodi zdravju in to, a?
Saj imate verjetno prav.
Ampak mislim, da sedaj to niti ni več pomembno, kajne?
Ja, se mi je zdelo...

Koliko časa še imava?
A je prepozno, da vas prosim za eno uslugo?
Bi hoteli sporočiti v službo, da bom zamudil?
Ne bi rad, da me čakajo.
Saj veste, ljudje potem vse sorte govorijo...

Ne?
Prav.
Potem pa najbolje, da se odpraviva, kaj?
Itak brez veze čakat... Premislili se verjetno ne boste, bi rekel...
A?
Prav.
Jebi ga.
Probat ni greh...

Komentarji