Pa je 'šlo.

Odplaknilo je poletje.
Nič zato.
Drugo leto pride še eno... Zdaj je čas za jesen.

Jeseni se ponavadi dogaja vrsto reči.
Na jadranje sicer izrednih razmer v službi ta vikend nisem mogel iti, ampak tudi tokrat... nič ne de.
Če ne drugega, se tolažim s tem, da je vreme "f qurci"... :)
Excuse my french. ;)

Ampak čisto zares.
Ni ga bolj groznega, kot se "drajsat" po valovih medtem, ko te zaliva dež, zelena pa postane nova rožnata, if you know what I mean... ;)

Bo pa tale letošnja jesen bogatejša za nekaj drugega: stanovanje bo končno dobilo svojo pravo podobo in to pomeni za naprej mnogo premnogo prostega časa, ki ga sedaj ni in ni hotelo biti.

Jesen pomeni tudi to, da v se v kleti "cmari" dobro vino (mošt, okej...), da v gozdu raste polno gob, na drevesih pa že nestrpno pričakuje svoj padec debel in sladkast kostanj.
Super, sve za pet, bi rekli oni tam dol. :)

Seveda bo jesen prinesla tudi nekaj tistega, manj dobrega.
Naprimer to, da se zna zgoditi, da ostanem brez službe! Aaaaaa... jeb... ga! :)
Bo že nekako.
Vsak konec je v bistvu nov začetek in idej mi že sedaj ne primanjkuje.
Upam samo, da bom lahko živel od njih, hehehe... :)
Ja, dobra volja me ne zapušča, ampak biti brez službe, je jeb..., milo rečeno.
Verjetno tudi meni ne bo enostavno, če se mi to zgodi.
Ampak kaj hočemo.
Ostajam optimist in obenem realist, da me življenje odpelje v še lepše vode, v še boljšo prihodnost.

Ker bo slednja prišla šele jutri, bo v redu tudi to, kar mi je sedaj dano.
Konec koncev je to tudi edino pomembno, če smo čisto iskreni...
To je moja družina pa moji prijatelji pa čas, ki mi je podarjen, da ga preživljam z njimi in da imam možnost, da počnem tisto, kar si želim.
Kaj hočeš več...

Tako.
Bodi dovolj zaenkrat.
Vsem pošiljam zvrhano "košarno" dobre volje, en pehar prešernih nasmehov in deci vina.
Zakaj pa ne? :)

Na zdravje.

Čau bau.
T.S.
Lani je bilo lani, letos je pa letos. Ta je iz 2012.

Komentarji

Oseba Janez B. sporoča …
Mogoče se ti pridružim na sončni upravi.