Kriminalka.

Doživel sem CSI: Miami.
V živo.

Neki entuzijasti so mi na parkirišču, poleg reke Krke, na vsak način hoteli vdreti v avto.
Zakaj jim ni ratalo, me ne vprašat...
Bi rekel, da je verjetno teorija v praksi enmal odpovedala... Amaterji... :)

So pa vseeno kmalu zatem na prizorišče, za vsak slučaj, prileteli še naši vrli možje v plavem.
No, dobro...
Če sem čisto iskren, moram povedati, da so bile na njih plave edino kavbojke. 
In da sta bila v bistvu samo dva. :)
In da je še od tega eden kmalu odšel... :))

O.K., kakorkoli že... je bil pa zato tisti preostali čisto tapravi detektiv:
s pištolo zataknjeno za pasom in kovčkom v roki, polnem nekih skrivnostnih pripomočkov, praškov in tekočin, se je zavzeto spravil na mojega jeklenega konjička; dež vseh tistih svetlečih pizdarij, ki jih je nanesel na pleh, še dan danes ni uspel sprati, čeprav so od takrat minile že najmanj dve plohi in tri nevihte...

Moram reči, da potem, ko so mi čez čas na policijski postaji vzeli še odtise vseh desetih prstov ter obeh dlani, nisem več čisto natančno vedel ali sem prišel tja kot oškodovanec ali kot kriminalec...

Ker so me predali v obdelavo brhki policistki, sem se seveda raje ponudil za osumljenca... 
Jah, dobro no... kdo se pa ne bi? :)

Seveda me je zajebancija kaj hitro minila, ko mi je na moje vprašanje o tem, kdaj se lahko slečem in kje me bo pretipala, prijazno odgovorila, da se bom moral za kaj takega pa malce bolj potruditi...
In povrhu dodala še stavek: "Ob kakšni drugi uri..."

WTF??? :))
Bentiš, tile policajke pa res ne razumejo šale... :)

Tako torej...
Avto je še zmer obdrajsan, kriminalci so varno za zapahi, policistka še vedno sanja mokre sanje, jaz pa hamlam po hostah... 
Hm... Tu eno par stvari ne štima čisto, ampak pust'mo malenkosti... :)
Lepo vas pozdravlja, Tomy Skyblue. :)

P.S.: Verjetno ti je padla v oko nova barvna predloga mojega bloga; ne se preveč navadit nanjo, ker jo bom verjetno zopet zamenjal...
Zakaj?
Zato, da nam bo vsem lepše in zanimivejše... Kdo si pa želi vsak dan isto sranje gledat... jaz že ne. ;)

Komentarji