Na krilih prijateljev.


Rad se smejem. :)
Ja, čist' res. :)
Še posebej, če so okoli mene ljudje, ki jih imam rad.
Takrat se mi zdi, da je vse točno tako, kot mora biti.
Da je vse na svojem mestu in da vsaka beseda, ki jo izrečeš najde mesto nekje v nekem srcu...

Oni dan sem na YouTubu našel Slakonjo (eden izmed njegovih skečev/parodij je tudi TU) in moram reči, da sem se smejal kot že dolgo ne.
Tip ima res svetovne ideje, povrhu pa je še odličen vokalist in jih perfektno interpretira.

V mojem življenju se sicer pojavlja ena Slakonji zelo podobna oseba: Bory.
Smešen, da dol padeš, človek z sedmimi življenji in z umom, ki ga raznaša do nebes.
Nasmeh ti preleti obraz že v trenutku, ko ga zagledaš, kaj šele, ko odpre usta... :)
Enih se pač dotakne sreča že ob rojstvu. :)

***

Oni dan sem končno po dolgem času spet Katjo videl... eno in drugo; babe so se skrile na drug' konec sveta.
No hvala bogu so iste ostale.
Majhne in navihane.
Točno take, kot jih imam rad. :)

Včasih se sprašujem, kako to, da je okoli mene toliko prijetnih žensk?
Ne vem.
Je pa dejstvo, da sem se vedno bolj z njimi razumel, kot pa s predstavniki svojega pôla.
Nekak je bilo zmeraj lažje...

***

V soboto bomo ponovno "svirali" in peli na Festivalu v Šentjerneju.
Tokrat imava z Jamesom skoraj lastno točko. :)
Skoraj. :)
Kar pa tudi ni tako slabo, kajne?

Vabljeni.
Sobota, 08.06.2013, ob 20:00 uri v Kulturnem centru Primoža Trubarja v Šentjerneju.

Komentarji