Videti narobe.

Videl sem zvezde, kako so poskakale v morje.
Nekako mi je bilo čudno vse skupaj, ampak jeb... ga; doživel sem že hujše stvari.

Videl sem ribe, ki so skakale iz vode proti vročemu soncu, psa, ki je iz sebe trgal ovratnico, ki ga je dušila, kravo, ki si ni znala pomagati, ko jo je sosed tepel z vilami za gnoj.
Videl sem marsikaj čudnega.

Svet, ki ga vidim sedaj je popolnoma drugačen od tistega, ki so mi ga predstavili ob rojstvu. Ta je zblojen, poln nekega mrčesa, ki niti muham ne pusti živeti, poln gnoja, ki se zliva po tistih, ki ne znajo reči NE.
Če bi to vedel, bi verjetno vrnil karto in se odpravil nazaj, tja, od koder sem prišel...

Vedno znova se sence tistih, ki jih najbolj preziramo spremenijo v podobo, ki nas vsako jutro gleda iz ogledala.
Ne razumem in si tudi ne trudim več razumeti.
Živim v nevednosti in gledam z zaprtimi očmi.

Vem, da mi zaradi tega včasih primanjkuje energije, vem da to včasih vodi k stvarem, ki jih poznam še od prej. Pa nič ne de...
Vse je stvar izbire.
Še to kar vidim sedaj, je več, kot pa bodo nekateri videli v vsem svojem življenju.

***

Donnie: Why are you wearing that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?
Donnie Darko (2001)

Komentarji