1. dan

Aswan, EG
Zanimivo, kako sodobna družba vedno najde rešitev na dilemo, čemú naj bi si bila razmišljanja ljudi različna.
Čeprav jaz mislim, da nisem nič bolj drugačen od tebe.

Poglej me... Sedim tukaj, za tem računalnikom in pišem.
Zakaj se sprašujem?
Nič bolj pameten nisem od tebe. Tako kot ti, tudi jaz hodim v službo in zjutraj na WC. Tako kot ti, tudi jaz jem. Tudi jaz spim. In seksam.... no to zadnje sicer manj, kot bi si pa želel, ampak pustimo to.. :)

No, mogoče se bom pa naučil nekaj, kar v bistvu že ves čas vem. In mogoče se lahko zgodi tudi to, da bom končno spoznal, kam me življenje vodi.



Včasih sem se sekiral zaradi tega... Zdej se ne več.
Ne... nobeden mi ni umrl, noben ni odšel stran od mene, noben me ni zapustil. Pač se ne več.
To je moj svet. Ampak vsake toliko časa vseeno pridejo.
Saj veš kdo... Ljudje.

Komentarji