2. dan

Saqqarah, EG
Danes je prav en čudovit dan. Čisto vse je krasno.
No razen mojega črevesja in prebave. Prejšnji teden sem bil v Egiptu. In še vedno nosim posledice. Ker ne morem iti. Saj veš... Na ta veliko... :)
Ne vem, če sem zaskrbljen ali se samo delam, da sem, ker bi bilo pač normalno, da bi bil...

No, pustmo to.

Danes smo se pogovarjali o vojski.
Kako hodiš v koraku, v istem ritmu, kako smo čistili puške in koliko sklec smo naredili... In seveda smo se pogovarjali tudi o dekletih...
Kako so takrat, ko si v vojski, v bistvu čisto vse lepe in za ponucat. Vse. :)
Nobena ni prestara, nobena pregrda.
Ker takrat, ko si v vojski je vse zadosti dobro. Takrat ima še kamenje vonj in vsak trenutek, ki ga doživiš, ti je od Bogá dan...
V vojski se Bogu reče "višji narednik". To je v bistvu njegovo srednje ime.
In mi smo ga potem nekak klicali... no, pač tko... višji narednik.

Prav prijetna vožnja je bila danes. V bistvu se kar precej vozim okoli. Ker je to pač moja služba. Moj šofer se je ves čas nekaj režal in še zdaj mi ni čisto jasno ali je bilo to zaradi sonca, ki je prvič letos pokukalo izza oblakov ali zaradi mojih zgodb.
Tomy Skyblue in njegove vojne avanture... :)
Kakorkoli že.

Mi smo se še kar pogovarjali. Tudi o orožju.
O pištolah in puškah pa o protitankovskem orožju in minometih...
Koliko škode lahko naredijo...
Ali bo projektil šel skozi tebe, ali ti bo pri tem odtrgal roko...

A veš, da tako zate, kot tudi zame obstaja metek, ki ima na sebi napisano ime?
Tvoje ime.
In neki drugi ima napisano moje ime...
Verjetno naju ne bosta našla, ker je pač težko slediti že tako zblojenim... :)

No, da se vrnem nazaj v kombi... Torej, na koncu smo se potem pač vsi strinjali, da nismo izbirčni... Da preprosto ne rabimo vedeti, kam gremo. In kaj naj bi sploh počeli in podobne bedarije...
Ampak zdej... zdej, ko sem doma, tu pred računalnikom...

A vem kam grem?
Veš ti zase? Kam naj bi ti moral iti?

Ah, nič se sekirat...
V življenju je pač tako, da če nisi preveč izbirčen in si pri tem še previden voznik, so pred tabo še kilometri in kilometri, ki jih boš lahko doživel...

Komentarji