Na robu, pozabljen in zapuščen... Prvič.



LJUBEZEN
by TS
Ljubezen ni dirka.
Ni borba.
Ni število otrok, ki si jih uspel spraviti na svet.
Ni črtica na zidu, ki si jo narisal poleg ostalih.
In ni beseda, ki si jo izrekel kar tako za brez veze.
Ne, ljubezen ni to.
Ljubezen je drugo.
Ljubezen je tisto vmes...

____________________________________________________________


IZLOŽBA
by TS
Šel sem mimo trgovine s kipi.
V izložbi Marija, par angelov in nekaj tematskih slik.
Poleg stekla je bila prislonjena še knjiga z nasveti o hujšanju in paternošter, ki je ležal poleg Marije.
Kakšna bedarija.
Še zdaj mi ni jasno zakaj sem v odsevu sam...
____________________________________________________________


JEZA
by TS
Ali je sploh mogoče ne čutiti prvinskost, podivjanost in nepredvidljivost jeze?
Bojimo se njenih tisočerih tankov rušilne moči pa nas to vseeno ne ustavi, da jo ne bi spustili na mirne livade človekovih strasti.
Zakaj pa ne?
Jeza je včasih edino, kar nam pač preostane...

____________________________________________________________


PES
by TS
Razbili so mi igračo.
Najljubšo, najlepšo.
Da bi jih pes poscal, sem si želel...
Verjetno me ni dobro slišal, ker je prišel in se poscal na moje dekle.
Še dandanes ne ve kakšno srečo je imel, da ni postal psica s čisto novimi problemi...

Komentarji