Še včeraj s(m)o vedeli vse.


Ne bo še konec sveta; pred tem bom še najmanj slaven, bogat, lep in visok.
Bi napisal, da bom za povrh še pameten, vendar bi s tem že izzival usodo... :)

Spoštovani, predrage...
Ne verjeti vsemu, kar vam rečejo.
Nisem samovšečen; ogledala in pasovi so tu samo zaradi vaše varnosti.
In ko se bomo čez leta vsi zvezani na smreko pogledali med sabo, bo šele enega smeha...
Boste videli.
Menim, da se bomo najbolj smejali tistim, ki so menili, da je vnaprej kupljena karta zagotovilo za dobro predstavo.
Nope!
Še nikdar ni bilo tako...
V življenju se je treba "švercati" in spreminjati, ne pa kupovati takrat, ko je še vse zeleno.

Okolici je treba pustiti, da ugiba...
Naj se trudi!
Naj se prilagaja!
Na nas je samo to, da se ob letu premaknemo in prebarvamo, za ostalo bo pa že čas poskrbel...

Tako.
Danes sem se peljal proti morju.
Peljal sem se točno 12 kilometrov, potem pa sem odvil.
Moram reči, da je bil filing kar tapravi... :)
Sonce je žgalo, poznal sem rešitev na jutranjo radijsko uganko, na koncu pa še v službo nisem zamudil.
Kaj češ lepšega?

Sej vam povem... neverjeten sem. :)
Spim ob odprtem oknu, nag pa me še vedno nihče ne ukrade. :)
Pismo rosno pa bo res kon'c sveta...
Miši so že tu.

The only way.

Komentarji