Na okopih demokracije.

Vstaja?
Proti komu?
Proti enemu?!
In še to lokalnemu politiku?!

Dragi moji, zgrešili smo bistvo...
Sodnik Ernest Petrič poudarja, da je potrebno narediti vse, da se ohrani pravna država.
Zdaj pa vas vprašam: »Kaj pa je to pravna država?«

A je to spoštovanje réda, ki si ga nisem jaz izmislil, ki ga nisem jaz določil?
A je to mogoče sledenje normam, ki so jih napisali gospoda in gospe v času, ko mene in mojih strašev še v širšem planu ni bilo?
Ali pa mogoče spoštovanje zakonov, ki so jih na plano vrgli predno je Slovenija bila šele d od države?

Naj nam, dragi moji, nalijem čistega vina: DEMOKRACIJA JE REPRESIJA.
Je družbeni red, ki nas omejuje in daje privilegije izbranim...
Demokracijo varuje organ, ki tepe, zapira in kaznuje tiste, ki si jemljejo, kar je narava vsem dala, ne v last, ampak v uživanje.

Povejte mi, zakaj ne smem pridelovati krompirja na neki zaplati zemlje, ki pravno-formalno ni »moja«, ampak je od soseda?
Zakaj ne smem na gobec nekoga, ki se dela norca iz mene?
Zakaj nekoga, ki odkrito jemlje, kar sem sam pridelal?
Ki se okorišča na mojih žuljih?
Ki ne vrača, kar si je sposodil, jaz pa sem mu v dobri veri dal?

Priznam... retorična vprašanja, ki mejijo na utopijo in nek lepši dan.
Pa vendar...

Dileme in težave obstajajo, tu so in ne bodo izginile kot dim pa če si še tako želim to.

Izjava g. Petriča me spominja na čase, ko se je branilo drug red... na čase, ko smo bili vedno v pripravljenosti in smo se branili pred namišljenim sovražnikom.
In tako kot takrat, je tudi sedaj edini plan vsega tega kričanja na okopih demokracije, zadržanje neke pozicije, ki omogoča vladajočim, da pod krinko pravne države jemlje tisto, kar je najpomembnejše... in to je naša pravica, da smo to, kar smo in kar si po svobodni volji želimo in zaslužimo.

Spoštovani...
Ne kličem anarhije, čeprav si na čase želim, da bi prišla...
Ne želim si časov, ko so se narodi pobijali za hrano, za vodo, tudi za mir...

Ne, zaenkrat (pa bodi to za zdaj dovolj) si želim samo to, da tiste, za katere se ve, da so kradli, zaprejo.
In to navkljub postopkovnim napakam v zbiranju dokazov, za katere bi pa itak moral odgovarjati tisti, ki je bil za vodenje postopka odgovoren...

Želim si to, da tiste, ki ne morejo dokazati od kod jim premoženje, oskubijo da zadnje koščičke, nato še v smolo in gosje perje namočijo pa v najbližjo reko vržejo, preden ga odvlečejo na Dob.

Mariborčanom pa za konec sporočam tole: VOZITE PO PREDPISIH IN SE NE BUNITE, ČE VAM JE NEKDO RADARJE NASTAVIL... BENTIŠ, NAJBOLJE DA POTEM ŠE SEMAFORJE POPULITE!
ŽIVI TEKSAS...

Če pa Kangler krade, naj mu pa končno nekdo to dokaže in naj ga enkrat za vselej zaprejo.
A vse kar od vas sedaj slišim je to, kako je kriv za vaše službe pa za celo regijo pa ne vem kaj še...
Pa saj je samo en navaden županček, lepo vas prosim...
Še dobro, da ni kriv za celo svetovno krizo... :)

Žal mi je, da vam to rečem, ampak ovce ste.
Protestirajte raje proti nesposobnemu tožilstvu, sodstvu in policiji, kajti verjemite mi, popolnega zločinca ni.

So samo bolj ali manj sposobni organi pregona, ki pa za svoje napake itak nikdar ne odgovarjajo.
Me zanima, če bi vi še imeli službo, če bi v svoji firmi naredili za par deset ali pa sto tisoč EUR škode...
Leteli bi iz nje, kolikor ste dolgi in široki pa še za vso škodo bi vas tožili.

Vidite?
Temu, dragi moji, se reče demokracija.
In za to "pravično" demokracijo se vi že ves čas borite...

Lp,T.S.

***

P.S.: Čeprav mi je pisanje o dnevnih družbeno-političnih temah absurdno, čas, ki smo ga namenili, da sem jaz to spisal, vi pa prebrali pa totalno stran vržen, sem se tokrat tudi sam spustil v to gnojišče.

Za to se vam iskreno opravičujem pa tudi v bodoče vam svetujem, da se spremljanja tovrstnih, na čase izredno populističnih blogov, člankov in TV oddaj, na široko izogibate.
Branje in gledanje podobnega sranja vam prinaša same slabe stvari, ne pozabite tega...
Še slabše je, kot pa kajenje cigaret...
Za te pa dobro vemo, koliko koristnega nam prinašajo... Koliko že?
Točno toliko.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Lepo spisano.