Z novimi koraki, v nov svet.

Da že kar nekaj časa nisem obiskal tega mesta, je verjetno že marsikomu jasno; datumi povejo svoje, pomanjkanje objav pa tudi.

Pa vendar...

Še vedno sem tu, še vedno brcam in se trudim, kjer se pač lahko.
Dejstvo je, da nam ni lahko.
Samo poglejte, kaj se nam dogaja z državo...

Marsikdo od vas ne ve tega, ampak po profesiji sem ekonomist in ne boste verjeli, bančnik - delam z ljudmi, jim svetujem in poslušam.

In tako je pač naneslo skozi čas, da moram po službeni dolžnosti poslušati tudi vse nebuloze, ki jih izreka naša politična smetana, vrsta kolegov bančnikov in skoraj vsi novinarji.

V podrobnosti ne grem, ker to ni bit te objave, hotel sem podati samo naslednjo trditev:
stvari se bodo zgodile pa če veste za njih, ali pa ne.

Dejstvo je, da bi sam, če ne bi bil v tej službi v kateri pač sem, popolnoma izoliral svoj um od dnevnega gospodarsko-političnega dogajanja.

Tiščanje glave v pesek?

Ne bi rekel...

***

"Dan Millman: Life has just three rules?
Socrates: And you already know them...
Dan Millman: Paradox, humour, and change.
Socrates: Paradox...
Dan Millman: Life is a mystery. Don't waste time trying to figure it out.
Socrates: Humour...
Dan Millman: Keep a sense of humour, especially about yourself. It is a strength beyond all measure.
Socrates: Change...
Dan Millman: Know that nothing stays the same." 

by Dan Millman from Peaceful warrior

***

In, kaj je torej novega?
V bistvu kar nekaj zadev...

Kot prvo to, da sem začasno prenehal peti v zboru.
Bila je težka odločitev, ampak mi je odleglo, ko sem jo enkrat sprejel; zaenkrat naj tako tudi ostane...

Kot drugo, naj povem, da ponovno odhajam na pot.
Z Vesno bova v maju prehodila drugi del Camina... tokrat od Estelle do Fromiste - cca 250 km Jakobove poti.
Veselim se je in obenem s težkim srcem ponovno pričakujem dan, ko jo bom moral ponovno "zapustiti" in se vrniti v Slovenijo.
Težko bi razložil, zato tudi ne bom...
Lahko vam rečem samo to: poskusite in se čudite.
Svet vas bo presenetil...

In kot vidite, sem ponovno našel čas za pisanje. :)
Besede mi tečejo kot bi vodo pretakal in vse kar se je nabralo v teh tednih sedaj z nebrzdano hitrostjo dre iz mene, na ta elektronski papir, ki naj bi vse prenesel...

In četrtič...
Če ne bi tega že doživljal, bi rekel, da je vse skupaj samo naključje...

Torej...
Imam karte za Krvavec; še od lanske sezone...
5-dnevno, ki mi jo do sredine marca ni uspelo porabiti.
Prišla je pomlad in z njo konec zime.

Vendar... :)

Zakaj imamo ponovno sneg? :)
Točno zato! :P

Na Krvavcu (foto: Vesna K.)
*Music selection: courtesy of Simona H.

Komentarji