Vetrocvetka.


Regrat v solati - za tiste, ki ga ne marajo nekega pravega nadomestka ravno ni.
Pa sem prepričan, da ga vseeno čisto nič ne pogrešajo.
Tako, kot nekdo, ki ne pije alkohola, ne pogreša učinek le-tega.

Te dni se je začela koledarska pomlad.
Ali pa meteorološka.
Ne vem točno.
Nekako si ne (z)morem zapomniti, katera se začenja v zadnjem mesecu prvega četrtletja in katera šele 21. v mesecu...
Pogooglati pa se mi tudi ne ljubi (več), ker je učinek vedno isti - tisti trenutek, ko preberem vem, potem pozabim.
In smo spet tam, kjer smo bili dan pred tem.
Ali pa enega pred njim.

Kaj je sploh splošna razgledanost?

Oni dan, mi je gospodična M&M  priobčila, da mi manjka.
Ker nisem vedel, kaj je vetrocvetka. :)
Sedaj vem BTW...
Tako da je vse skupaj nekako vseeno pomagalo k moji "izboljšavi".
Šli smo se Activity in mi je bila beseda totalno tuja.
Mikrobiologu normalno, da ni.
In mikrobiologu se zdi logično, da ta osnovnošolski pojem spada pod splošno razgledanost.
Kar je verjetno iz njegovega stališča tudi res.

A meni osebno beseda ne pomeni nič.
Takih besed je na svetu milijon.
Takih vetrocvetk.
Takih cvetk.

Kaj bi pa bilo, če bi človek vsako stvar pospravil, kot da je najdragocenejši pomnik v življenju?
V življenju že itak nosimo toliko prtljage, da bi nam to samo še bolj otežilo korak...
Marsikdo bi rekel, da je to pač samo ena beseda več, nekaj, kar pa res ne more narediti neke razlike.

A veste, včasih jo.
Včasih samo ena beseda spremeni cel svet.
Eno dejanje.
Ena misel.

In takrat, človeku ne preostane drugega, kakor pa da reče "Oprosti..." in upa, da je tisti na drugi strani vsaj malo bolj razgledan, kot pa si sam in to opravičilo sprejme.

V življenju se lahko kakšno besedo samo sprejme.
Pozabiti se jo včasih pač ne da...

Komentarji