Julija... In seveda France, da ne bo pomote.


Pa je prišel nov praznik (op.a.: dan, ko ni potrebno iti na "šiht"...).
Tokrat nam ga je "zrihtal" Franci...
Bravo, Franci!
In vsa čast tebi, Julija, da si ga odjeb... takrat, ko si pač ga...
Brez tebe bi bilo naše osnovnošolsko izobraževanje pusto in duhamorno...

Dragi moji bralci, roko na srce, doktor nas je marsičesa naučil; mene naprimer tega, kako se NE peca "Julij"... Kar pa seveda ne pomeni, da nisem ponavljal doktorjevih napak...
Prav nasprotno!
Običajna dekleta mi sploh niso bila zanimiva. Če dekle v sebi ni imelo vsaj nekaj "Julije", je bila za mene popolnoma nezanimiva...
Predobre, prepoštene, zveste in mirne... Brez veze!
Rajši sem si izbiral tiste "druge"...
Tega, da sem nato v večini primerov izvisel (beri.: pristal v blatu s koščki svojega ratztreščenega srca v dlaneh), niti ne bi posebej omenjal, kajti tisto, kar je pomembno je to, da so v takih trenutkih nastajala moja "najboljša" glasbena déla... ("najboljše" je tu zelo relativen, predvsem pa izredno subjektiven pojem, da se razumemo...).
Pa vendar, brez "Julij" tega "najboljšega" v tej meri ziher ne bi bilo, to je dejstvo.

Dokaj prepričan sem celo v to, da tudi velika večina ostalih "ustvarjalcev" deluje na podlagi podobnih vzgibov in izkušenj; pa naj bodo to pesniki, glasbeniki, slikarji ali pa konec koncev celo kuharji, krojači...

Vsem je skupna ena stvar: "Julija" (op.a.: muza, hrepenenje po nedosegljivem...).

Največji paradoks pa nastane takrat, ko to "nedosegljivo" dosežemo: kar naenkrat postanemo srečni, zadovoljni in kar je najbolj žalostno (če mi dovolite, da se tako izrazim...), popolnoma neustvarjalni.
Naša ustvarjalnost se kar naenkrat preseli na kuhinjski pult, na zadnji sedež avtomobila, v gozd, na zapuščeno plažo, v kabino za preoblačenje, na ženski WC, v prijateljevo zidanico ali pa pri tistih bolj konzervativnih, v domačo spalnico.

Kje je torej zdrava mera ustvarjalnosti, hrepenenja in sreče?
Po vsem sodeč, bi rekel, da preprosto pač nekje vmes... In s tem "nekje vmes", celo na svoje lastno presenečenje, nisem mislil na "tisti vmes", ki je med ženskimi nogami... :)

Prijetno "praznovanje" vsem. ;)
Moje bo tokrat na Turracher Höhe-ju... Priporočam.

Na prijetni strani Gorjancev.

Komentarji