Oči in ušesa Boga - Tomo Križnar.


Demonstriranje, pritoževanje in izmenjava novic o političnih in gospodarskih škandalih...

Priznam, zmeden sem...
Če sem na svoj način še včeraj aktivno sodeloval v boju proti zgoraj omenjenim "nadlogam", me je tokrat srce zapeljalo na drugo stran. In za to stran ne vem točno, kako bi jo definiral...

Ni apatija, to vem...
Tudi sprijaznjenost ni, v to sem prepričan...
Lahko bi rekel, da sem sprejel svet tak kot je: z vsem krivicam, vojnam in manipulacijami. Ampak tisti moment, ko pomislim, da bi mi nekdo želel kratiti svobodo govora in izražanja, me pogreje. Pa vseeno se potem počasi moja "zaskrbljenost" neha... Nisem lačen, nisem žejen, ni mi dolgčas in občutek imam, da se mi ne kratijo pravice... da imam navkljub vsemu svobodno voljo, svobodo izbire...

In vem, da je to vse posledica tega, ker živim v Evropski uniji; v družbi bogatih in izbranih. Marsikdo bo na tem mestu rekel, da smo navkljub vsem lepim stvarem vseeno izkoriščani s strani kapitala, vem... In mogoče ima ta marsikdo celo prav. Ampak veste kaj?

Lahko bi bili žejni.
Lahko lačni.
Lahko bi nam otroci umirali zaradi običajne viroze ali kakšne za naše razmere še bolj "nedolžne" bolezni.
Lahko bi nas ubijali,posiljevali, razseljevali...
Stokrat huje bi nam lahko bilo, kot pa nam je...

Ampak ker smo mi pač "bogati Zahod" se lahko gremo take igre, kot je demostriranje proti Acti in kapitalu... In se gremo izgrede proti vladi, ki sprejema "varčevalne" ukrepe... In se prerekamo po forumih, kateri politik je bolj pošten (kakšen paradoks...). Obenem pa  kupujemo Guy Fawkesove maske, na katerem ravno taisti kapital proti kateremu se borimo, služi ogromne denarje.

...

Svet se je spremenil, dragi moji.
Ljudje smo izgubili svoj fokus, to je jasno kot beli dan...
Nekje vmes smo se preprosto začeli boriti in zavzemati za neke čisto druge stvari, na pomembne pa smo pozabili...
Revščina, genocidi, pomanjkanje vode, izkoriščanje otrok... vse to je nekako izginilo iz našega obzorja. In za vse to krivim absolutno in samo medije. Postali so pristranski, podkupljivi - inštrument vplivnih in bogatih.
Najbolj žalostno pa je, da tega sploh nismo opazili, na tako prefinjen način se je vse skupaj odvilo... Hvala bogu vseeno na svetu ostajajo ljudje, ki jim denar še ni zaslepil oči.

In Tomo Križnar je eden izmed njih - borec, ki že dolga leta opozarja na dejanske probleme, na dejanske krivice in na dejansko revščino in izkoriščanje. Borec, ki se navkljub oviram in medijskemu ignoriranju in celo oviranju, bori naprej. Ko bi le v nas bilo vsaj malo več Križnarja; to si včasih rečem... Ko bi le stopili skupaj in kaj spremenili...
Al' ni, da ne bi znali...
Samo poglejte kolikokrat zbiramo denar za socialno ogrožene... Pa zamaške, pa obleke pa vse sorte stvari.
Dejstvo je, da radi pomagamo.
Težava je edino v tem, da včasih sploh ne vemo, da kdo potrebuje pomoč...


celovečerni dokumentarec Toma Križnarja - premiera 17.02.2012 ob 18:00 v kinu Udarnik.


Podprimo življenje in pravico. 

Komentarji

Oseba Nadinka sporoča …
Jaz sem pred skoraj desetimi leti izbrala čisto drugačno pot. Ne gledam dnevnika, ne poslušam poričil in ne berem novic. Pa to ne pomeni, da ne vem kaj se v svetu dogaja ali da sem brezbrižna do nesreče drugih. Pomeni le-to, da sem zadovoljna s svojim življenjem, z negativnimi novicami pa se ne obremenjujem. K boljšemu svetu pa pripomorem toliko, kolikor je v moji moči - pomagam tistim, ki nimajo, recikliram,.... Marsikdo se je nad mojo odločitvijo zgražal.
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Ja, to je pač eden od načinov...
Sam osebno ne vem, kateri je pravi:

jaz osebno tudi ne maram spremljati dnevnih novic, ker imam občutek, da samo slabe stvari pišejo...

Ampak po drugi strani mi pa ta navada zbuja slabe občutke - kakor, da rinem glavo v pesek.

A sem sebičen, če nočem videti, kaj se dogaja okoli mene?
Bil sem...

Drugač pa se mi zdi, da vsi poskušamo na nek način pomagati ljudem in okolju... Enim gre bolje, enim malo manj... Vse pa šteje.