Naravni izbor ali zakaj sem proti Družinskemu zakoniku.

Tema, ki bo žal romala v rubriko "SENCE"...

Prebral sem Družinski zakonik.
Evo!
In glede na to, da sem ga dejansko res prebral, o njemu podajam svoje lastno mnenje; govorim o mnenju, ki ne temelji ne na klerofašističnih zablodah desničarskih skrajnežev, ne na liberalnih vrednotah kvazipoduhovljenih levičarjev (kar se mene tiče, so itak oboji blesavi do amena...).

Kakorkoli že, razlog, da sem se lotil prebiranja Družinskega zakonika ne tiči v tem, da bi me kaj hudo zanimal; prav nasprotno...
Vsa zakonodaja, ki jo te naše brihte v zakonodajnih telesih vržejo skupaj, je eno samo omejevanje človeške svobode in s tem poseganje v človekov naravni ustroj in razvoj. Ergo, zakonodaja omejuje.

Ker pa ne živim na Marsu kot John Carter (BTW, gre za film, ki so ga nekateri "primerjali" z Avatarjem, a usekati mimo mogli bi bolj ne...), mi je jasno, da bo navkljub mojemu negodovanju, tudi ta veleumna "mojstrovina" v taki ali pa drugačni obliki slej ko prej našla mesto med ostalimi zákoni, ki so jih naša vrla teleta skozi zgodovino znosila na kup, ki se mu zasanjano reče pravna država.

No, naj nadaljujem...

Kot je že iz naslova jasno, sem proti temu skropucalu, ki se mu reče Družinski zakonik; s tem zdaj ne mislim, da bi sam lahko napisal boljšega, kaj vam pa je! 
Moti me pač to, da država zapravlja tudi moj denar za šalabajzerje, ki namesto brezhibnega in popolnoma jasnega zákona, spravijo na plano izdelek, ki je poln lukenj in nedorečenosti, ki kar kličejo po zlorabljanju in izigravanju (še meni kot laiku je jasno, da bo naprimer, med drugim, ta zakonik omogočal istospolnima partnerjema posvojitev otroka, ne da bi katerikoli od njiju sploh bil njegov biološki starš... Pedo dream come true... Sicer je to malo verjeten scenarij pa vendar... Ta zakonik ga izrecno ne prepoveduje, čeprav bi ga po mojem mnenju moral...). 

Nisem proti parterskim zvezam; naj se imajo radi, me čisto nič ne moti...
Ne podpiram pa tega, da omogočamo s tem zakonikom, da  "dva očeta" vzgajata otroka, ne da bi kdo od njiju sploh bil PRAVI biološki starš (že to, da moramo ob besedici starš uporabljati besedico "biološki" je bolno... Pod besedo "starš" se lahko razume samo eno osebo - to je lahko samo tisti, ki, ki je dal spremij ali jajčece... Za ostale lahko uporabljamo vse sorte drugih besed - skrbniki, vzgojitelji, strici, sestre, tovarišice... karkoli! Edino starš ne... To bi moralo biti že v štartu vsem jasno...). 
Dejstvo je, da homoseksualci ne morejo spočeti otroka na naraven način. To pomeni, da taka veza po naravni poti ne more priti do otroka... Ergo, ga nima tudi kaj posvajati, ker če nekaj narava ne omogoči, potem to ne omogoči z razlogom... (moja prepričanja glede posvajanja , partnerstva, razmnoževanja in ostalih človeških lastnosti in aktivnosti gredo na osnovi naravnega izbora celo veliko dlje (op.a.: v tem sestavku so sicer delno zastopana, a v izredno mili in kompromisni obliki; več o tem kdaj drugič...)).

Seveda pa nisem "proti" samim poskusom, da se uredi pravice otrok... Naj se jih uredi!

Ni pa prav, da tudi na tem področju posegamo v naravni izbor in spreminjamo ustroj narave s tem, da sploh omogočamo nenaravne družine, ki niso v določenih primerih niti v enem samem delčku povezane po biološki poti.
Ni prav tudi to, da se inštitucijam omogoči odvzem otrok, če se starši ne pokoravajo normativom večine in ne vzgajajo otrok v duhu novodobnih sužnjev - kimavcev (odločanja o načinih prehranjevanja, odločanje o cepljenju...) - vse to novi zakonik namreč omogoča...
In še kar nekaj je takih cvetk v tem zakoniku...

Kot sem pa že omenil, je pa itak vsa zakonodaja blesarija brez primere.
Vrsta naj bi vedno napredovala skozi naravni zakon - zakon najmočnejšega, najbolj sposobnega, najbolj zdravega... 

Predstavljate si, da ni zakónov... A mislite, da bi narod res tako mirno gledal početja raznih Erjavcev, Simčičev, Janš, Virantov, Golobičev, Tovšakov, Šrotov, Bavčarjev, Jankovićev,Turkov, Semoličev...?
A mislite, da bi bili v takem zosu kot smo sedaj, če ne bi največjih bumbarjev ščitila zakonodaja?
A mislite, da bi bili?
Vraga bi bili, dragi moji...

Ampak, da ne bom zašel v druge vode, naj zaključim s sposojenimi besedami, ki bodo verjetno čez čas postale še kako aktualne... :)

"Revolucija je lahko neprijetna, vendar pa nikoli dolgočasna."
Jevgenij Jevtušenko

Sedanjost.
P.S.: Podobnost z resničnimi osebami je zgolj naključna.

Komentarji

Oseba andajanc sporoča …
V večini primerov se strinjam s tabo,
ampak kot sam veš se ne gre vedno zanašati na naravo!!!!
Tisti pari( zame ni par dve ženski ali dva moška) ki ne morejo imeti otrok po naravni poti, pa si le teh močno želijo in so jih tudi sposobni vzgajati naj jih le posvojijo, ker mislim, da bo na svetu vedno več sirot!!!!