Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal.


"Ti ne verjameš v Boga, a?"

Ležala sva eden poleg drugega; jaz sem gledal skozi okno v ulične luči, ki so osvetljevale jasno noč, ona v mene...
-"Mmm? Kaj praviš?"
Spustil sem pogled in se ji zazrl v oči...
"Ne verjameš v Boga, ne?" je še enkrat vprašala.
-"Verjamem. Seveda verjamem... Od kod pa zdaj to?"
Kako se je pogovor nadaljeval, se ne spomnim več natančno, moram pa reči, da mi je še nekaj časa odzvanjal v mislih...

...

Ali verjamem v Boga...
Ali res verjamem v Boga?
Zaspal sem s tem v mislih...

...

Če se mi je še včeraj zdel odgovor na zgoraj zastavljeno vprašanje jasen in nedvoumen, je danes vse prej kot to.  In nimam pojma zakaj je temu tako...

Dejstvo je, da nikoli nisem bil tisti tipični nedeljski vernik, ki se redno udeležuje nedeljskih maš in hodi k spovedi... ne, res ne.
Je pa res, da sem redno hodil na pokopališča.
Še zdaj rad zahajam tja.
Na grob starih staršev, na grob sosede, ki me je pazila, ko sem bil še majhen, na obzidje, na katerem sem preležal dneve, mesece, leta...
A sem zaradi tega vernik?
Mogoče.
Ne vem...

Če bi bilo merilo za to poznavanje molitev, bi bil zihar razglašen za nevernika...

Dejstvo je, da nikoli nisem čutil potrebe po tem, da Bogá nagovarjam z litanijami, ki so jih spisali drugi, zato se jih tudi naučil nisem kaj veliko; z Bogom se pač pogovarjam po svoje...
Poznam edino tri molitve, ki jih kdaj uporabim: Oče naš pa Zdravo Marijo, ko prosim za druge, Sveti angel, varuh moj, ko prosim zase...
In to je to.
Mnenja sem, da se Bogá itak ne "kliče" za vsako malenkost; včasih se je pač treba potruditi in kako stvar speljati z lastnimi močmi.
Če pa že moramo moliti pa molimo takrat, ko smo resnično postavljeni pred zid, ko ne vidimo več rešitve za svoje težave in ko začnemo opažati, da se svet podira pred našimi očmi...

Mogoče nas pa usliši...
Če verjamemo v to ali pa ne, dejstvo je, da ne bi bilo prvič...

Jutro. Novo mesto, SI
P.S.: Molitev je pravica vsakega posameznika in vsak naj moli toliko, kolikor mu paše... Moj "nasvet" je samo pač en nasvet. In ta vam govori, da se s pretiravanjem izgublja učinek.
Ne verjamete?
Poskusite na Red-Bull-u...

Komentarji