Dekleta.

Niso vsa ista.
Kaj vam pa je?!

Jaz naprimer večinoma srečujem svobodna - nosijo izbrana oblačila, družijo se s tropom istomislečih prijateljic, obiskujejo izbrane destinacije in so praviloma brez fanta.
Vsem tem dekletom je značilno to, da bi si enega na vsak način želele, vendar jim noben pameten niti blizu noče...
V glavnem, Sex and the city.
Brez seksa seveda…

Dokaj pogosto naletim tudi na revolucionarna – berejo težko prebavljive knjige, gledajo filme, ki jih noben ne zastop, imajo kup znancev in se oblačijo v garderobo, ki črpa navdih iz Azije ali Južne Amerike.
Večinoma hodijo z alternativci in so neporočena – njihova glavna značilnost je ta, da jim praviloma uspe zminirat še tako dobro vezo.

Nato so tu meni najljubša - avanturistična  dekleta ukvarjajo se z milijon športi, nimajo težav s kuhanjem (ker itak večinoma jedo presno hrano), niso obremenjena s težo in so odlične sogovornice. Če si dokaj normalen, jih z lahkoto spraviš do smeha ali kakršnega koli sparinga. :)
Pri njih je edina težava v tem, da jih je težko ujeti, še težje pa zadržati…

Naslednji tip deklet, ki jih srečujem so matriarhalna – čuvajo otroke, večinoma so brez zadržkov, znajo celo kaj skuhati in so nasploh skoraj nezakompleksana.
Imajo pa vse podobno lastnost - to, da pizdijo nad tipi, ki ne pospravljajo štunfov in gat ter to, da skoraj vsa sanjarijo o seksu s kom drugim, kot pa s tipom s katerim živijo… V glavnem - gospodinjske Jenne Jameson.

Če dekle ne pozna Jenne, potem pa morate vedeti, da praviloma spada v zadnjo kategorijo deklet... poduhovljena te praviloma v postelji meditirajo, na jogi ali v cerkvi so pa aktivne.
Vseeno človeku z njimi ni nikoli dolgčas. Večinoma so ta dekleta zelo inteligentna in družbeno koristna.
Če še niso ločena, so pa v vezi s  tipom, ki ima poleg njih ziher še najmanj eno ljubico…

...
 
Tako.
Tudi o tipih bi lahko seveda marsikatero sočno napisal; seveda mi to niti na kraj pameti ne pride… :)

Če vas že zanima kakšni smo, si raje najdite kakšen dekliški blog.
Ali pa kupite Cosmopolitan  - v primeru, da ne veste, kaj je to, vprašajte prvi tip deklet o katerih sem pisal… Te ga ziher 'majo... :)

Komentarji

Oseba diana sporoča …
odličen izbor glasbe, Tomy :)
In objava je zanimiva, jasno.
Oseba Anonimni sporoča …
Sem pa tja se verjetno najde tudi kakšna, ki ima zvezo, ki jo zadovoljuje, ne samo njo, tudi partnerja, ki zna poleg vsega še kaj skuhati, pospraviti, se ne pritožuje in tudi smeji, ki zna biti aktivna, pa poduhovljena, če želiš ipd...

Da ne bomo ravno predalčkali kam bo šla katera, ker potem lahko tole objaviš v Cosmopolitanu, te bodo veseli:), saj se gredo še preradi neke kvazi ugotovitve.
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Thx, D. :)
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Itaq, Kristina, da obstajajo dekleta, ki imajo same dobre lastnosti in so v super duper vezi s svojimi partnerji... Pa nisem tle ironičen...

Ostajajo pa tudi taka, ki so totalne čarovnice in so na psihijatriji. :)

Večinoma pa je tako, kot sem napisal...
Vseeno pa ne pozabi ene bistvene stvari, ki jo resda nisem omenil, ker se mi zdi sama po sebi umevna... to, da so taka dekleta o katerih pišem, praviloma srečna in zadovoljna s svojim načinom življenja. In imajo partnerje, s katerimi se dopolnjujejo ravno v teh posebnostih.
In prav je tako.

Moje objave niso nikdar namenjene kakršnemu koli obsojanju ali grajanju.
Ker sem človek, opazujem.
In ker sem tip, opazujem predvsem dekleta... :)
In tisto, kar vidim, pokomentiram.

Pa čeprav drezam v osje gnezdo...
Oseba en tip sporoča …
Večinoma drži
Oseba Anonimni sporoča …
Tomy, razumem:) tvoj način razmišljanja in seveda razumem tudi to, da se ''klin s klinom zbija'' - pač si takšna in drugačna dekleta poiščejo takšne in drugačne partnerje.

Samo ni mi dalo, da ne bi kaj rekla...ker reciva temu, da me razni stereotipi, ki hodijo naokoli motijo. Kot recimo tipi v rozah hlačah-geyi ipd.
Oseba Katjuša sporoča …
Med revolucionarnimi in poduhovljenimi se res ne vidim, od ostalih sem pa vsakga mal ;) Kam pa te potem spadamo? :)
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Katjuša: Če praviš, da imaš od ostalega vsakega po malo, bi rekel, da med samske športnice, ki rade seksajo. :)