Pogledi.


Risal sem svet z barvicami v očeh; zdelo se mi je čudno in nerodno... 
Lahko bi me vsaj kdo pripravil na to... Pa mislite, da me je?!
Klinc me je!

Rodil sem se, kot vsak drugi; gol in kričoč.
Vse me je motilo: vonj, svetloba, ljudje, ki so se režali.
Še oče, ki ga ni bilo poleg...
Sam je minilo.
Bil je veseli december.

...

Vzel sem luč, posvetil v noč in se odpravil.
Meter, dva, tri... vmes sem padal, se zaletaval, jokal, se režal, objemal, sanjal... vse!

In potem sem se prvič zaljubil.
Pa nato drugič.
In tretjič...
Pa četrtič...
Vedno znova, vedno enako močno.
Nekatere sem razumel.
Nekatere sem poskušal razumeti.
Pri nekaterih sem živel, od nekaterih sem zbežal...

Vse pa sem imel rad.
In vse so me imele rade.

...

"Do you know why I spent night with you?
So that now you have done what you came here to do, you will not return.
For us there can be no future.
There is certainty in that."
A good year, 2006.


Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
...saj veš... vse se zgodi z razlogom... in vedno nas čaka nekaj boljšega... srečno dalje.. ;-)