Popust na srečo.


V življenju je pač tako, dragi moji... vse je stvar lastne odločitve.
Sicer nihče ni rekel, da bo lahko pa vendar... vsaj imamo jo.
Možnost namreč, da se odločamo po lastni volji in po lastnem prepričanju...

Danes se mi je zgodila krivica.
Ne prva in ne zadnja, ne najmanjša, ne največja do sedaj...
Pa vendar... Bila je krivica in tega ne morem zanikati.

Ker lahko bi.
Okomut bi lahko sam sebi rekel: "Pa lej, T., sej bo že... Nič se sekirat... Je pač slabe volje, moraš razumeti..."

In priznam, dostikrat sem res tako storil.
Pa ne zaradi tega, ker bi me bilo strah zaropotati, se postaviti zase, ampak preprosto zaradi tega, ker vem kaj lahko moje besede storijo sočloveku...
Nisem kaj hudo veren, se pa vseeno, če se le da, držim miselnosti, ki jo uči krščanstvo:

LK 6.29-30
38 »Slišali ste, da je bilo rečeno: Oko za oko in zob za zob. 39 Jaz pa vam pravim: Ne upirajte se hudobnežu, ampak če te kdo udari po desnem licu, mu nastavi še levo. 40 In če se hoče kdo pravdati s teboj in ti vzeti obleko, mu pusti še plašč.41 In če te kdo sili eno miljo daleč, pojdi z njim dve. 42 Če te kdo prosi, mu daj, in če si hoče kaj sposoditi od tebe, mu ne pokaži hrbta.«

Kje pa je torej meja, dragi moji?
Kje se človek, ne samo, da se lahko, ampak se celo mora postaviti po robu?

Vedeti morate, da ljudje preprosto včasih ne znajo drugače, kot pa da delujejo krivično in nepošteno.
In takrat, v njihov blagor, njim v pomoč in nauk, je potrebno izvleči meč in udariti...
Ne preveč... samo toliko, da začutijo srd, moč in ogenj s katerim se igrajo.

Ljudje se učijo iz napak.
In če jim te lekcije ne omogočiš, si ravno tako kriv za njihov napačen razvoj, kakor za svoje lastno trpljenje.
Tega pa si, verjemite mi, nihče zares ne želi.

***

To soboto, 8. decembra (ja, točno takrat, ko je vrglo enormne količine snega), se je v šentjernejskem kulturnem centru odvil koncert Šentjernejskega okteta z gosti.

Prireditev, ki jo je navkljub malo slabšemu vremenu, obiskalo veliko število obiskovalcev, je imela kaj za pokazati.
Poleg že pregovorno kvalitetnega Šentjernejskega okteta, se je na odru zvrstilo še kar nekaj izredno kvalitetnih gostov:
Vinogradniški oktet, Oktet Zavodnje, ljudski pesnik Gustav Cvelbar-Gustl in mlada pevka Simona Hudoklin.
Kdor je pred tem koncertom še mogoče dvomil v njene vokalne sposobnosti, je sedaj zagotovo prepričan v nasprotno...
Bravo, Simona!

Simona Hudoklin in Dror Orgad (foto: Vesna Kralj, obdelava: TS)

Šentjernejski oktet (foto: Vesna Kralj, obdelava: TS)

Komentarji