Za konec sveta, me verjetno ne bo doma.


Za vas ne vem, ampak jaz delam vse na tem, da me po kakšnem čudnem slučaju pa vseeno ne prehitijo...
Saj veste... Tiste čudne majevske pripovedke o famoznem 21. decembru?
Heard of them?
Sure u did...
Konec sveta naj bi prišel nenadejano in vsi naj bi takrat skočili kvišku in začudeno zijali v bližajočo se katastrofo, rekoč sami pri sebi: "Jebentiš pa je bl'o res vse res..." :/

Kakor koli že, jaz se vseeno ne dam!
Čeprav imam v stanovanju še ogromno dela za postoriti, v službi precej za premetati, pri domačih pa še ene dve obljubi za izpolniti, me to vseeno ne zaustavi, da ne bi spremljal, kaj bi se v naslednjem letu dalo videti/pogledati/občutiti in seveda najslabše pri tem - zapraviti... :)
Ampak kamor gre bik, naj gre pa še štrik... :)

Že to soboto, 8. decembra se bo moja rit srečala s sedežem v Kulturnem centru Primoža Trubarja, kjer bodo vokalno zagodli člani Šentjernejskega okteta, ki to leto praznuje častitljivo 50. letnico delovanja; seveda ne v izvirni postavi, da se razumemo... ;)
Posebna gostja bo nadebudna mlada pevka Simona Hudoklin, za katero sem prepričan, da boste še veliko slišali... Koncert se bode zgodil, kot že rečeno, 8. decembra v KCJP v Šentjerneju.
Vstop brezplačen.

Ker pred tem ni na glasbenem področju za moja ušesa nič pametnega, se bo prvi naslednji, omembe vredni dogodek, zgodil šele na začetku pomladi - 7. marca, dan pred dnevom žena, bodo moja ušesa za "pičlih" 17 EUR prisluhnila portugalskemu fado kvartetu Deolinda. V Cankarjevem domu je v okviru projekta Glasbe sveta nastopalo že kar nekaj izvajalcev z vsega sveta; pred kratkim je imel koncert tudi fenomenalni iranski glasbenik Kayhan Kalhor, ki pa sem ga žal zamudil, ampak nič ne de...
Če ne bo konca svet, ga še vedno lahko kje ujamem... :)

Naslednji izvajalec oz. izvajalca v okviru projekta Glasbe sveta pa bosta Slovenijo obiskala 14. aprila - v Ljubljano prihaja slepi par iz Malija - Amadou & Mariam.
Ta koncert bo po mojem mnenju najboljši koncert v letošnjem letu, kajti glasba, ki ju afričana igrata, je resnično nekaj posebnega, celo izvenzemeljskega...
To kar verjetno poslušate v ozadju, je ravno to, o čimer govorim...
Bo pa ta koncert poseben še v nekem drugem smislu: potekal bo v popolni temi. Nekaj, kar sam še nisem doživel, se pa neizmerno veselim, da bom.
Gallusova dvorana Cankarjevega doma, 28 EUR.

Tako.
Bolj se bližamo poletju, hujše bo.... :)
Že 30. aprila se bodo v Stožicah z nami srečali nemški progresivci Rammstein. Plakati že itak visijo na vsakem koraku, tako da tudi vam to verjetno ni ušlo spred oči pa vendar... prvih 2000 kupcev nas je dobilo/dobi pri nakupu karte 10% popust, zato z nakupom le-te pohitite tudi vi, če vam je tak stil glasbe seveda všeč.
Nemci mi bodo tokrat pobrali dobrih 40 EUR...

Malo manj sreče pa me je tokrat čakalo pri kartah za Punk rock Holiday 1.3.
Early bird karte so bile tokrat res early; polovična cena pri nakupu je veljala samo do 1. novembra letos... Po tem datumu moramo za punk rockersko rajanje, ki bo v Tolminu trajalo od 10. do 14. julija, odšteti kar recipiši, celih 78 EUR (10% provizija not included!!!) Grrr...

Skupaj s prevozom, apartmajem, hrano, pijačo in kartami za ostale aktivnosti v Posočju, naju bode z Vesno tale dogodek stal verjetno blizu 500 EUR oz. nekaj čez... V glavnem, to bode definitivno "najhudejši" finančni zalogaj, kart se tiče glasbe in festivalov za tole leto...
Hvala bogu je festival že krepko v poletju, tako da bo denarnica lahko vsaj malo zadihala... Uf!

Tako, zaenkrat smo za tole leto nabrali to, kar se tiče glasbe...
Ker pa je novo leto še mlado oz. se sploh še ni začelo pa se bode verjetno našel še kakšen dogodek, ki ga bom v naslednjem letu obiskal.
Da nas le Maji ne zajeb... s svojimi kalkulacijami... :)

No pa lep glasbeni pozdrav vam želim.

T.S.

Komentarji