(Ne)zaželjen.


Nosil sem vino; jutro je prišlo hitreje, kot pa sem pričakoval.
V sencih mi je razbijalo kot pri norcih in usta sem imel suha kot poper.
Vseeno sem dokaj hitro smuknil v hlače in nase navlekel najljubšo majico; spodaj je že trobil Marko.

...

»Mate Cedevito? Super! Pa pol litra vode, prosim. Thx...«
Izzy se mi je nasmihal, čeprav tudi sam ni zgledal kaj preveč bolje; edino Marko se je dobro držal... Ostali so bili prav po nedeljsko ležerni.
»A veste kaj sem jst dons naredu? Eno deklico sem preko SMS-a u kino povabu... In to dvakrat! Sploh se nisem spomnu, da sem jo že zjutraj... takrat, ko smo domov prišli...«
Smeh.
»In? kakšen je bil odgovor?«
-»Ni ga bilo. Itaq si zdej misli, da sem verjetno kaki freak... Ah, jebat ga...« 
Režali smo se še kar nekaj časa...

...

Pet popoldne; ležim na mizi in berem Jokerja.
SMS.
V smehu ji odpišem in se vrnem reportaži iz Comic-Cona. Definitivno ga moram enkrat obiskati...


Komentarji