Spoved.



Sedél sem pod polno luno in gledal predse.
Razmišljal sem o Godotu in o vlogi, ki jo je tako perfektno odigral.
Postavil sem kulise, nastavil igralce, napisal scenarij.
Ko bi me le pogledal v oči, slepec nori...
 Vedno so bile le sence in ogledala.

Ni se mi dalo več...
Umaknil sem se na edini način, za katerega sem vedel, da bo pri njemu zagotovo uspel.

...

Sedaj sem tu...
Še vedno mirno sanjam o svetu, ki ne pozna strahú in bolečine.
Včasih podarjam léta, da kupim minute; včasih igram, da lahko pomagam.
Včasih zadostuje, včasih pač ne.

...

Tako torej...
Kaj naj rečem za konec?
Brez zamere?
Žal mi je, da vas jezim?

Brez veze...

Preprosto vam želim, da bi živeli življenje, ki ne pozna strahú in večnih prilagajanj, ki so sama sebi namen...
Življenje kot ga npr. živi Lester v filmu Lepota po ameriško.
Zakaj pa ne?
Konec koncev gre res za super življenje in super film.
Snemite ga, kupite si ga, sej ni važno... v glavnem, poglejte si ga.
Ali vas bo spremenil in podobna sranja ali pa vam bo ukradel dve uri življenja, ki jih nikoli več ne boste mogli nadoknadit...

Kakorkoli že...
Screw you guys, dost bo za dons...

...


AMERICAN BEAUTY (1999)
"[Lester has just caught Carolyn cheating with the RealEstate King]

Carolyn Burnham: Uh, Buddy, this is my...
Lester Burnham: Her husband. We've met before, but something tells me you're going to remember me this time..."
;)

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Godot bo prišel. Ko bo zacelil svoje srce in ga ponovno napolnil z radostjo. Ko se bo ponovno naučil ljubiti samega sebe - da bo lahko ljubil tudi druge. Življenje ne prizanaša.
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
"All the world's a stage,
and all the men and women merely players:
they have their exits and their entrances;
and one man in his time plays many parts..."
by William Shakespeare
Oseba Anonimni sporoča …
Ni vedno tako enostavno...in res sem si snela tisti film. Beda. Ne vsebina - temveč film. Tipično ameriški. Jaz pa amerikancev ne maram. Pa še glavnemu igralcu je ime Lester. Kot v filmu Ko jagenčki umolknejo. Slednjega si sicer nisem pogledala, ker me je že pogled na naslovnico filma navdajal z grozo. Sem si pa zapomnila ime Lester. Amerikanci večino svojih filmov uporabljajo za manipulacijo z množicami.
Oseba Anonimni sporoča …
Newem ,.. pač dober post ni kaj za reč.
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Res je; včasih stvari niso enostavne. Vendar ta ni eden izmed tistih primerov...
Oseba Anonimni sporoča …
Pol pa nekaj s kemijo ne štima - če je vse ostalo čist enostavno :).
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Ne s kemijo... :)
S psihologijo, zgodovino in relativnostno teorijo. :)
Ostalo je točno tako, kot mora bit - enostavno super ... :D
Oseba Anonimni sporoča …
Psihologija - komplicirano.
Zgodovina - je lahko tudi EMŠO.
Relativnostna teorija - nekdo ne more biti na dveh mestih ob istem času?