34 željá.


Želim si, da bi me nehalo boleti grlo...
In da bi končno že zapadlo malo več kot pa 3 cm snega.
Želim si novega kolesa, želim novega boarda, želim stopnic do mojega novega stanovanja.
Želim si sreče, ki traja, želim življenja, ki ne bi bilo podobno mehiškim nadaljevankam, želim usode, na katero še vedno lahko podam pripombo ali dve... 

Želim se zbuditi in sanjati o stvareh, ki jih ljubim. 
Želim si strastnih noči in rok, ki me odkrivajo, želim si tega, da bi moje življenje ostalo prežeto z neznanim...
Želim objemati tisto, kar si želi objema, želim se smejati in presenečati, želim razumevanja in posledic za vse, kar naredim... Želim si neobremenjenih ljudi, želim izzivalnih pogledov, želim pustolovščin, da me odkrijejo. 

Želim si, da bi se vsi razumeli in da bi bili vsi sposobni sprejemati.
Želim si prepovedanih noči in ukradenih strasti. Želim si celo, da bi me kdo vprašal, kaj si želim... 
Želim si plesa v mesečini, želim sonca na megleno jutro in toplih palačink na najljubši plaži. Želim si tvojih dlani, želim igranja pozno v noč, želim si ramen, na katere bi se lahko naslonil, ko mi je hudo... 

Želim si, da ne bi nikdar pozabil, kako je bilo, ko sem bil 33...
In da bi se čez čas vsa moja dejanja izkazala za pravilna...
Želim si neizrečenih besed, ki izvirajo iz srca, želim morje premaganih strahov in nešteto opravljenih prvih korakov... Želim premagati samega sebe. 
Predvsem pa si želim tole:
želim si doževeti 35.
In želim se spreminjati...
Spreminjati takrat, ko se že vsi navadijo... 

...

LORD OF THE RINGS: FELLOWSHIP OF THE RING (2001)

"It's dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to..."

Komentarji