Bucket list.


Najbolj sovražim planiranje...
In sedaj bo marsikdo rekel, zakaj hudiča imam potemtakem Bucket list?!
Zlo enostavno, ne.... :D
Zato, da ne pozabim, kaj mi je pri srcu... :)

Ljudje rado pozabljamo, kaj nam je všeč in kaj nas žene dalje... Vse, kar je uvrščeno na ta moj seznam, je tisto, kar mi je v preteklosti na nek način razdražilo občutke... In glede na to, da so ti močni drežljaji prišli iz TV-ja ali pa iz revij, je pomenilo, da bodo ob dejanskem doživljanju še nekajkrat močnejši... Tega pa si noben ne želi kratiti sam sebi... seveda tudi jaz ne... :)
In tako je tu pred vami moj stari, dobri Bucket List... Seznam stvari, ki jih želim videti ali pa doživeti, preden dokončno zaprem svoje radovedne oči... Nekaj sem jih že, nekaj jih še bom, nekatere pa mogoče ne... Kakorkoli že, živi bili pa videli, bi rekli naša brača Jugosloveni... :)
Itaq je tisto, kar si res res od srca želim samo eno... Želim si ŽIVETI...
In mislim, da mi na tak ali drugačen način, to prav lepo uspeva... Naj bo tako tudi naprej...
Do naslednjič torej, dragi moji... Želim vam mirno noč in lepe sanje.
T.S.


TOMY SKYBLUE'S BUCKET LIST:

  1. vzpeti se na Mt. Kilimanjaro
  2. vzpeti se do baznega tabora Mt. Everesta
  3. izpeljati 540 Frontside snowboard trik (in preživeti) :)
  4. igrati z bendom na svetovno znanem festivalu 
  5. dokončati in izdati vsaj en roman
  6. naročiti pekoča reberca v Mehiki (in ne končati na urgenci zaradi opeklin)
  7. preteči NY maraton in se vmes za 10 min ustaviti na hot-dogu in Coca-Coli
  8. poučevati afriške otroke tujega jezika
  9. z vlakom raziskati Indijo 
  10. spati pod zvezdami v Sahari
  11. barantati na tržnici v Marakešu
  12. povzpeti se do Machu Picchuja 
  13. poiskati mir v sebi
  14. obiskati Edinbourgh
  15. dotakniti se piramid v Egiptu
  16. naučiti se arabskega jezika
  17. poskusiti ocvrte kobilice v Vietnamu
  18. videti Auroro Borealis na Norveškem
  19. peljati se po Kanadi z Rocky Mountaineer-jem
  20. napisati dramsko igro
  21. oditi na jadranje
  22. kupiti visečo mrežo
  23. kopati se v karibskem morju
  24. zgraditi brunarico
  25. roadtripati po Toskani
  26. spoznati dušo dvojčico
  27. obiskati Tokio in videti cvetoče češnje
  28. zaželeti si nekaj pred fontano Trevi
  29. roadtripati po Provansi
  30. ležati v Centralnem parku
  31. poljubiti neznano, trezno dekle in postati njen najboljši prijatelj 
  32. zbuditi se v Las Vegasu in ugotoviti, da nisem na novo poročen ali lastnik novega tatooja
  33. roadtripati po Avstraliji
  34. prehoditi in doživeti Jakobovo pot - Camino de Santiago in vmes spoznati morje novih ljudi
  35. zavrniti Špelo Grošelj :))
  36. kampirati u Yosemite nacionalnem parku
  37. naučiti se dobro plesati :)
  38. prevoziti Tanzanijo in raziskati Serengeti
  39. prodajati spominke pred egipčanskimi piramidami
  40. prekolesariti Nizozemsko
  41. iti na pivo z Gregom Graffinom
  42. obiskati EuroDisney
  43. predavati na fakulteti
  44. poleteti v vesolje (in živ priti nazaj) :)
  45. speči odojka
  46. pridelati vrhunsko vino
  47. preživeti teden v samostanu
  48. sprehajati se z roko v roki po Luberonu
  49. obdržati sloves hudega ljubimca :))
  50. ostati srečen. :)

Komentarji

Oseba diana sporoča …
domiseln seznam.. me je zamikalo da bi si ga še sama sestavla :)
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Škodit ne more.. :)
Oseba Špela sporoča …
meni se tudi že nekaj časa podi po glavi ideja o bucket listu, pa si kar ne upam začeti...

sem pa vidla, da je tvoj ful izvirn in nekaj stvari bi jaz komot lahko črtala (iz tvojega, sam to ne velja) haha