Novoletna.

Okej, lahko bi se držal tistega: če nimaš kej pametnega za povedat', bod' rajš' tih'...
Lahko bi... :)
Ampak kakor vidite, vse kaže, da se ravno ne bom... :)

Mogoč se bo pa na koncu vseeno kaj dobrega iz vsega tega izcimilo... Kakšna dobra misel naprimer... 
Ali pa celo spoznanje! 
Kaj pa vem... Vse je možno... Čist' vse! Včasih pač rata... :)
Čeprav...
No, po pravici povedano, se mi nekak zdi, da danes ne bo ravno eden izmed teh briljantnih momentov, hahaha...  :D

Keč tega, da sem totalno brez inspiracije, je sam v eni stvari...
Nimam pesmi.
Saj veste... "Tiste" pesmi, ki je tolk dobra, da si jo človek najmanj trikrat do štirkrat na dan zavrti, če ni že ravno na repeat-u celo noč?
No uglavnem, nimam je!
In to že cel mesec!
Kar živčen sem postal... da ne omenjam, da ne znam več niti kitare v roke prijeti... kaj šele kaj napisati!
Prelagam se sem ter tja, brskam po you tubu, cele dneve poslušam radio, ki ga drugače sploh ne in čakam... Pa nič!
Ne vem, če ravno razumete kakšen je to občutek, lahko pa vam ga opišem na malce bolj enostaven način... Veste, to je tako, ko takrat, če ste kdaj seksali pa vam nikakor ni in ni hotelo priti? Sploh?!
No, točno tako se sedaj počutim jaz!
In ne vem hudiča kaj naj še naredim???

Brskam, iščem, poslušam... celo kupujem!
Ja!
V vsem tem deliriju se je zgodilo to, da se mi že zdej v predalu valja karta za majske Nightwish-e pa za avgustovski Punk Rock Holiday pa rezervacija za Shrewbury Folk festival in še celo 5-dnevna karta za na Krvavec!
Kakor, da bo kaj pomagalo...
Mogoče, če bi bil ženska, ja... (brez zamere prosim)

Pri meni pa je pač rezultat samo ta, da je tošel prazen.... To je pa tudi vse...
V glavnem, vse narobe...

Nekaj se pa vseeno nevzdržno približuje... Sobotni nočni pohod na Blegoš. :)
Švic parti pod taktirko kondicijsko nabitih Gorenjcev... :)
Mogoče mi uspe celo kej slik naredit...
Čeprav bo bolj jeba vse skupaj, glede na to, da pač nimam tistega fensi super duper fotiča, ki bi znal ponoč kej prida delat... :) 
No, čist zanič ravno ni... Ob pomoči kakšnega kandelabra celo kaj za silo spaca skup... :)
Tale je od predvčerajšnjim:

Stolnica Svetega Nikolaja, Novo mesto, SI

No, kakorkoli že, we shall wait and see...
Za konec pa tole... Ob mojem iskanju "pesmi meseca", sem naletel na ene srbske pjevačice, ki ga prav dobro sekajo...
Zadeva mi je izredno všeč in ni vrag, da jo ne bi delil z vami...

Uživajte in srečno novo leto vam želim!

P.S.: Naj mi vsemogočni Toporišič oprosti na tokrat "pogovorni" objavi...
Čau narod. ;)

Komentarji