Varuška, knjižničarka, farmacevtka in bančnica.

"In? Kdaj je bilo to?"
-"Pred desetimi leti."
"..?!?.." :)
-"Ja, sej vem... Hehehe..."

Star sem 34 let, prešernega nasmeha, odprtih oči in zvedavega pogleda. Po duši popotnik, po srcu ljubimec, na prvi pogled odmaknjen, na drugi premaknjen, do tretjega ponavadi ne pride, če si tega ne želim... :)
Vsake toliko pa vseeno spustim bliže dušo ali dve; včasih zaradi kosa garderobe, ki ga mimoidoči/a nosi, včasih zaradi nerodne situacije, ki se ravnotakrat dogaja, večinoma pa vseeno zaradi čisto pritlehnih in sebičnih razlogov - iskrijajočega se uma, ki ga vsaketoliko opazim v glavah prikritih ljudi (zadnja misel je mišljena kot nekaj zelo pozitivnega...).

Naj se vrnem nazaj k zgodbi...

Naneslo je, da sem v zadnjem času na novo spoznal štiri popolnoma nove osebe: štiri dekleta, tri usode, eno skrivnost.
Kaj imajo skupnega?
Predvsem več, kot pa sem pričakoval; včasih me resnično spreleti, da karma ni samo nekaj, na kar človek naleti edino kje v kakšnih pozabljenih knjižnih izdajah novodobnih kvazi gurujev...
Torej...
Kaj imajo potem skupnega, razen tega, da so vse ženske?
Strast do torbic?
Slo po moških?
Potrebo po pogovoru mogoče?
Nič od tega?
...

"Ustavite Zemljo. Rad bi izstopil..." je zapisal Žarko Petan.
Veste, včasih sem razumel vse. Danes sem utrujen in pazljivejši. Spoznal sem, da so nam vsem skupne praviloma samo tri stvari: sreča, sanje in zamera.
Postavite jih v svoj kontekst, boste videli...
Ni nujno, da so v tem vrstnem redu, vendar se pa skoraj zagotovo pojavijo v vsaki prelomni življenjski situaciji.
Tudi pri teh dekletih se...
Včasih bi jih celo opozoril o tem, jim razložil ustroj, razložil način... Razložil manipulacijo par excellence...
Včasih bi... Ker včasih... Včasih sem bil drugačen.

...

"Kako drugačen? Kdaj si bil drugačen?"
-"Deset let nazaj..."

Isla Mujeres, MX

Komentarji

Oseba Špela sporoča …
varuška? :)
drgač pa še dobro da se skozi leta spreminjamo. pomoje bi bilo huje, če bi za vedno ostali isti. potem bi zamudili vse priložnosti za to da 'rastemo'.
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Se strinjam. :)
Spremembe so ena najboljših stvari, ki jih živ človek lahko doživi...

Varuška. :)
Oseba Špela sporoča …
"Varuške" smo najboljše :) Zakaj? ker imamo tako službo, kjer lahko ohranjamo otroka v sebi, in noben ne bo zameril če se igramo :))
Oseba Nadinka sporoča …
Ljudje se menda spreminjamo vsakih pet let. Zato se zgodi, da nam gre nekaj, kar smo na začetku pri partnerju oboževali, prekleto hudo na jetra. Ker pa smo se spremenili, tudi nismo več tako malenkostni in tisto nekaj, kar nam para živce, rade volje spregledamo.
Mogoče sem malo zašla...Pa dobro:)