Impresije dneva.

Spet doma...
Še vedno umazan od prahu, ki me po pravici povedano sploh ne moti... :)
Le zakaj bi me? :)
S cigansko dušo in otroškim srcem mi je bilo vedno dano svet doživljati malce drugače...

...

Danes me je medtem, ko sem spal pod previsom skale, po celem obrazu obliznil pes.
Enkrat.
In potem je šel dalje.
WTF?! :)
Gledam... v bistvu bulim za njim in se režim. :)
Ne vem kakšne pasme je bil, ne vem od kod se je vzel in ne vem, kam je šel potem...
Vem pa to, da je bil velik cca 80 cm in da mu začuda ni smrdelo iz gobca... 
Svašta. :)
Sem pa potem čez čas, ko sem skoču u morje, na hitro vrgel pogled po morski gladini; tako, za vsak slučaj... 
Glede na to, da me imajo danes psi še posebej radi... :)


Feral, HR

...

Prav lep dan je bil:
s kolesom sem kolovratil po skalnatih kolovozih in pil sparjeno Cedevito, medtem ko sem si srčno želel mrzlo pivo...  
Gol sem skakal v toplo morje, poslikal par slik in se nekak tudi nezavedeno spomnil na dotik, ki ga nihče od naju ni pričakoval...
Vse to, za dušo in nasmeh. :)

In naslednjič bo začuda zopet vse drugače.
Vedno je... :)


Komentarji