Želje.

Evropska pešpot E7, SI
Že kar nekaj časa se intenzivno pripravljam na svojo prvo pravo ekspedicijo; včasih sem vandral po svetu iščoč redke dragulje, ki sem jih pred tem občudoval na naslovnicah popotniških revij, tokrat bom poiskal sebe...

Z 20-kilogramskim nahrbtnikom na hrbtu ter radostjo v srcu se podim po slovenskih gozdnih in kolovoznih poteh, kjer pridno nabiram kondicijo in izkušnje, testiram opremo, predvsem pa ponižno spoznavam moč in ustroj preljube nam narave.

Glede na to, da me še niso požrli medvedi, bi rekel, da sem pri tem zaenkrat kar uspešen... :)


Kakorkoli že, vse, kar si želim je to, da otrok v meni nikdar ne odraste in srečna zvezda nikdar ne zaide. 
To sem si želel včeraj, to si želim danes in to si bom želel do konca svojih dni... Amen. 

Evropska pešpot E7, SI

Komentarji