Repa.

V neznano prihodnost.

Priznam, da zadnje čase pogosto vstopam v hišo brez vrat; čakajoč Godota.

Seveda ta potem (sedaj tudi že pričakovano) praviloma sploh ne pride oziroma, če že pa vsaj krepko in verjetno tudi malce namerno, zamudi... Razen ob polni luni, za katero pa itak vsi vemo, da ima svojo moč in načrte...

No in kaj torej potem vse to pove o meni?

Ne veliko, a v bistvu dovolj...

Pa naj, dragi bralec, zavoljo odkritih in odprtih odnosov, za vsak slučaj vseeno povem predvsem, kdo nisem...

Mirne duše lahko trdim, da v letih, ki jih je pred slabimi dvatisoč štel tudi Kralj Judeje, nisem več naiven...

Upam si trditi, da tudi neumen nisem pretirano in da lahko dokaj hitro povežem subtilna sporočila, ki jih ljudje izražamo skozi oči, usta, celo iz dela izbrane garderobe, v jasno in razumljivo celoto...

Predvsem pa nisem eden izmed mnogih; kar pa je že druga zgodba, za kakšne druge čase in priložnosti...

Kar sem ti želel sporočiti, dragi bralec, je predvsem to:
čas je predragocen...
In na koncu ti bo nekaj pomenilo samo to, s kom si se držal za roke, medtem ko je šel mimo tebe...

Prijetno soboto torej...
Z nasmehom na obrazu in bosih nog je dolga pot pred mano krajša... :)
Vzel sem le nekaj rep s seboj... nekaj za slovo... druge pa za srečo in veselje. :)

Komentarji

Oseba Ekaderina sporoča …
"In na koncu ti bo nekaj pomenilo samo to, s kom si se držal za roke, medtem ko je šel (čas) mimo tebe..."
Se strinjam z vsako črko teg stavka. Kaj pa naj človek naredi, ko ugotovi, da se drži za roke z napačnim človekom in je za njim že skoraj pol življenja?
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Zadiha.
Oseba Anonimni sporoča …
Godot...povej nam kaj več o tvojem Godotu...
Oseba Anonimni sporoča …
Priznam - nisem ga brala. Godota mislim. Čeprav je to klasika, ki naj bi ga menda moral brati vsak intelektualec.
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Godot je čutno bitje, dvomljivega slovesa, ki se skriva za prašno zaveso v želji, da jo odgrnem; verjetno bom prvi, ki ga bo tam mirne duše pustil čakati še naprej... Žal kot lakaj nisem bil nikoli kaj prida; še posebej ne tistim, ki zasedajo dobršen del mojega srca... :)

Zatorej, dragi bralec, Godot se bo, tako ali drugače, zagotovo še kdaj pojavil v mojih prigodah; in šāʾ Allāh... :)
Oseba Anonimni sporoča …
"dvomljivega slovesa"...ki zaseda dobršen del tvojega srca...in se bojiš, da ti bo dala košarico...
hm... tudi jaz sem oseba dvomljivega slovesa - za druge. Za sebe se mi zdi da sem čisto ok. Je pa res, da ne hodim v cerkev, da bi tam dobila odpustke za svoje grešne misli, ki se nikoli ne udejanijo. Ah ja - dvomljiv sloves ni samo zaradi mesenih pregreh - lahko je tudi oseba, ki je drugačna - ki izstopa iz povprečja. No ja - če je tudi ona vsaj toliko inteligentna kot si ti, je že zdavnaj ugotovila kam pes taco moli. Mislim..., kam tvoj pes taco moli.
Oseba Tomy Skyblue sporoča …
Mah, kaj bi se bal... ;)
Itak vem, da ne ve za ta blog, ker drugač bi ga že zdavnaj omenila...
Kakorkoli že, lahko še tako drži distanco do mene, ji ne bo uspelo zdržat v nedogled stran od mene pa če se še tako trudi. :) Mislim, da pa to celo ve in jo grozno moti. Tako samosvoja in samostojna pa pada na tako klišejsko stvar, hahaha.. :D
Sam pač jebi ga, če sem pač "the one", sem pač "the one". :)
Oseba Anonimni sporoča …
Všeč mi je tvoja samozavest. Ženske imamo rade prave moške. Predvsem pa smo romantične. In ljubimo s srcem. Mogoče potrebuje tvoja izbranka drugačen pristop. Bolj romantičen.
Razvajajo jo. Naj postane kraljica tvojega srca - center tvojega življenja. Samozavestne in drugačne ženske smo samo na videzno hladne in nedostopne. Delamo se, da lahko preživimo brez moških. V resnici pa si obupno želimo, da bi srečale resničnega princa na belem konju. Da bi doživele resnično romanco. Bodi romantičen.
Oseba Anonimni sporoča …
haha, priceless! :)
Oseba Anonimni sporoča …
Jah kaj ces, tko je...
Oseba Anonimni sporoča …
Haha, ne me *****